Jacqueline

Persoonlijke Begeleider
Hallo ik ben Jacqueline van Schie en ben sinds december 2017 werkzaam bij Stichting Sterksaam. Op deze prachtige plek waar altijd wat te doen is. Ik ben creatief, spontaan en opgeruimd en geniet van de bewoners en deelnemers.

Katrin

Persoonlijke Begeleider
Mijn naam is Katrin Daniels-Falkenhagen en werk bij Sterksaam vanaf 2017. Ik werk hier op de dagbesteding.

Manon

Persoonlijke Begeleider
Ik ben Manon en sinds 2017 in dienst bij Sterksaam. Ik ben persoonlijk begeleider en doe dit met veel plezier. Ik ben creatief in oplossingen bedenken en sta positief in het leven, volgens mijn collega’s ben ik zorgvuldig en behulpzaam. Ik vind het belangrijk om begeleiding op maat te geven zodat iedereen kan zijn wie ze zijn.

Paul

Persoonlijk Begeleider
Hoi allemaal ik ben Paul. Ik ben vanaf 2001 werkzaam in de zorg en opgeleid tot verpleegkundige. In 2018 ben ik gaan werken bij stichting SterkSaam als persoonlijk begeleider. Ik ben humoristisch, verbindend, toegankelijk, empathisch ingesteld en zorgzaam. Ik vind het belangrijk om een veilige, gezellig en huiselijke woon/werkplek te creëren voor de bewoners en deelnemers van stichting SterkSaam.

Theo

Manager
Hallo, Ik ben Theo Boonstra en sinds 1 maart 2024 bij Stichting SterkSaam in dienst als manager. Ik ben in 1981 in de verstandelijk gehandicapten zorg gaan werken in Noordwijk bij Willem v/d Bergh onderdeel van ´s Heeren Loo en heb daar mijn opleiding gedaan. Daarna ben ik er blijven werken en heb ik de mogelijkheid gekregen mij verder te ontwikkelen binnen de gehandicapten zorg. Halverwege de jaren negentig ben ik in het management van de organisatie terecht gekomen. In 2022 ben ik als projectleider/locatiemanager gaan werken bij Rudolf Steiner Zorg in Den Haag. Nu werk ik met veel plezier voor Stichting SterkSaam en samen met een enthousiast en gemotiveerd team bouwen we verder aan dit mooie, kleinschalige wooninitiatief met dagbesteding, voor zowel bewoners als voor deelnemers van buitenaf. De bewoners en deelnemers aan de dagbesteding mogen hier zichzelf zijn en van ons de ondersteuning verwachten die hen doet groeien in hun ontwikkeling.

Rivka

Zorgcoördinator
Mijn naam is Rivka Doornenbal. Ik heb psychologie gestudeerd aan de Universiteit van Leiden en ik werk sinds begin 2021 bij Stichting Sterksaam. Met plezier zet ik mij samen met de begeleiding in om een vertrouwde plek voor de bewoners en deelnemers te creëren, waar ruimte is om te groeien en plezier te hebben. Wat ik zo leuk vind aan Sterksaam is dat het een kleinschalige, unieke plek is met een huiselijke sfeer, waar iedere bewoner en deelnemer echt gezien wordt.

Anna

Persoonlijk begeleider
Ik ben Anna Willemsen. Ik ben begonnen in 2021 als stagiaire, nadat ik mijn opleiding persoonlijk begeleider gehaald heb ben ik werkzaam bij Stichting Sterksaam. Door de mooie locatie werk ik graag buiten met de cliënten in de tuin of met de dieren. Wat ik de cliënten wil meegeven is een veilige werksfeer maar ook creativiteit en positieve
werksfeer.

Floor

Persoonlijk begeleider
Mijn naam is Floor en ben werkzaam bij stichting Sterksaam sinds juni 2021 als persoonlijk begeleider. In 2016 heb ik mijn opleiding “persoonlijke begeleider gehandicapten zorg” afgerond en sindsdien werkzaam in deze sector.
Het werk op stichting Sterksaam bevalt mij erg goed, ik ben een echt mensen mens en ik vind het heerlijk om buiten bezig te zijn met de bewoners en deelnemers in de tuin en bij de dieren. Of juist op de woning klaar te staan voor de bewoners na een dag vol leuke activiteiten en hun te helpen met hun dagelijkse hulpvragen. Naast het werk ben ik een echte avonturier en maak ik graag actieve reizen. Ik maak ook graag muziek met mijn gitaar en ik ben vaak in de zee te vinden op mijn surfboard.

Christine

Persoonlijk begeleider
Ik ben Christine, en met veel plezier ben ik sinds april 2021 werkzaam bij Stichting Sterksaam als persoonlijk begeleider. Als lid van dit leuke team draag ik graag bij aan een veilige, gezellige en warme sfeer voor bewoners en deelnemers op Sterksaam. Ik vind persoonsgericht werken belangrijk, en vind het fijn dat er bij Sterksaam veel ruimte is om op een creatieve manier invulling te geven aan een zinvol dagprogramma. In mijn werk kan in enorm genieten van de groei die deelnemers en bewoners doormaken. Het is mooi om te zien dat iedereen op Sterskaam kan zijn wie ze willen zijn.